Ritė Multiplikatorius Super Stiprumo Makaira 10II 4D 2 speed RH-Dešinė ranka Dvejų greičių Tūnų Žvejybai Norvegijoje Halibut žvejybai
Ritė Multiplikatorius Super Stiprumo Makaira 10II 4D 2 speed RH-Dešinė ranka Dvejų greičių Tūnų Žvejybai Norvegijoje Halibut žvejybai
Kodas: 6913661851890 €65889 €Sutaupykite 13999 €Šią prekę turime sandėlyje.Likutis: 1 vnt.Pirkdami galite gauti 51890 taškų.Lizingo skaičiuoklės- sbl
- esto3
- esto
Makaira Ritė Multiplikatorius pilnai metalinė. Ritė Multiplikatorius Super Stiprumo Makaira 2 speed RH-Dešinė ranka Dvejų greičių Tūnų Žvejybai Norvegijoje Halibut žvejybai. Makaira Multiplikatorius ritės puikiai tinka sportinei žuvų, didelių tunų ir ryklių žvejybai ir Didelių menkių , Halibutų ir tt.t. Dėl unikalių, pažangių sistemų, kurias sukūrė ir užpatentavo Okuma, Makaira ritė siūlo bekompromisį meistriškumą visais savo dizaino, konstrukcijos ir veikimo aspektais.-
Makaira Ritė Multiplikatorius pilnai metalinė. Ritė Multiplikatorius Super Stiprumo Makaira 2 speed RH-Dešinė ranka Dvejų greičių Tūnų Žvejybai Norvegijoje Halibut žvejybai. Makaira Multiplikatorius ritės puikiai tinka sportinei žuvų, didelių tunų ir ryklių žvejybai ir Didelių menkių , Halibutų ir tt.t. Dėl unikalių, pažangių sistemų, kurias sukūrė ir užpatentavo Okuma, Makaira ritė siūlo bekompromisį meistriškumą visais savo dizaino, konstrukcijos ir veikimo aspektais.
Funkcijos
Makaira ritės turi 2 greičių sistemas.
Aukso spalvos anoduotas 2 greičių pavarų skyrius.
Mechaniškai apdorota aliuminio ritė, šaltai kalta ir anoduota II tipo.
CRC: korozijai atsparaus dengimo procesas.
Ritė su sistema, tinkama naudoti vienagijai arba daugiagijai, patentuota Okuma.
Dviguba stabdžių sistema, pagaminta iš karbonito, sutepta Cal tepalu.
Pasirinktinis traukos guolis, sumažina paėmimą, kai stabdžiai yra maksimaliai išnaudoti.
4 didelio tikslumo ABEC-5 Sapporo nerūdijančio plieno guoliai.
MK-80WII modelis turi 6 tokius guolius
Dviguba anti-atbulinė sistema, itin tyli, patentuota Okuma.
Iš anksto nustatyta stabdžių rankenėlių sistema, skirta itin tiksliam reguliavimui.
T-Bar švaistiklis, su “easy roll”, vidinis grafito guolis, visuose modeliuose, patentuotas Okuma
Nerūdijančio plieno plovimo sistema, labai patvari ir atspari.
Nerūdijančio plieno ritės velenas ir krumpliaratis, labai patvarūs ir pjaustomi 17-4 laipsnių kampu
Korpusas, šoniniai dangteliai, ritė, svirties traukimo sistema ir švaistikliai, visi anoduoti Type-II, aukso spalvos.
Atviro korpuso dizainas, skirtas MK-8II, 10II, 15II, 16II, 20II ir 50II modeliams
„Lug and Plug“ sistema visiems modeliams
Mechaniškai apdorota ritės pėdos galinė dalis, siekiant pagerinti ergonomiką
Kaltiniai ir anoduoti aliuminio ritės kojelė ir spaustukai, užtikrina ypatingą atsparumą.
Ant kairiojo šono viršelio išgraviruotas Marlin logotipas
Tiksliai išdėstytos skylės, kad maksimaliai pašalintų vandenį iš ritės
Varžtai su specialia anga ir tų pačių šonų, kurie neleidžia kauptis vandeniui, mažina koroziją.Korpusas ritės Makaira
Okuma apdirbtoje standžioje kėbulo konstrukcijoje yra visiškai apdirbtas vientisas aliuminio rėmas. Šie aliumininiai standūs strypų rėmai yra aukščiausias tikslumo išlygiavimo ir tolerancijos, kurios atlaiko didesnį slėgį ir sukimo momentą, nei bet kuri kita mūsų pramonėje naudojama ritės korpuso medžiaga. „Okuma“ pristato šiuos anoduotus korpusus ant skraidyklės, „baitcasting“ ritės, svirties traukimo ritės ir taip pat velkamųjų ričių.„Okuma“ patentuotas „T“ formos švaistiklis užtikrina ergonomiškai teisingą kampą, kad meškeriotojas gautų maksimalią galią ir minimaliai pavargtų. T formos rankena visiškai išnaudoja natūralią plaštakos, riešo ir dilbio dinamiką, kad padėtų išlaikyti žvejo galią ir ištvermę.
„Okuma“ 2 greičių technologija apima du nerūdijančio plieno žiedinių krumpliaračių ir krumpliaračių rinkinius, leidžiančius meškeriotojams pasirinkti didelio greičio arba mažo greičio pavaros santykį, kad būtų užtikrinta maksimali galia ir sukimo momentas. Perjungti pavaras taip pat paprasta, kaip paspausti mygtuką arba apversti svirtį, naudojant unikalų „Okuma“ pavarų perjungimo dizainą, kad būtų pasiektas tinkamas pavarų santykis.
Kad stabdžiai būtų itin stiprūs, bet sklandžiai atleidžiami, Okuma Makaira svirties traukimo sistema sukurta su patentuota dvigubos jėgos traukimo sistema. Ši stabdžių sistema yra specialiai sukurta montuoti dešinėje ritės pusėje, suprojektuota aplink grąžulo stabdžių sistemą, kuri užtikrina tikslų mechaninį darbą ir nesukelia apkrovos kėbului. Ši sistema veikia kartu su specialiai sukurtu traukos guoliu, kuris sumažina šoninę apkrovą esant ekstremalioms stabdymo sąlygoms.
Makaira, naudokite spirališkai nupjautas pagrindines pavaras ir krumpliaratį. Šis procesas pagerina tinklelį, todėl visos krumpliaračiai puikiai tinka ir naudojami labai sklandžiai. Sraigtinio pjovimo krumpliaračių pasvirę dantys susitraukia laipsniau nei tiesių arba cilindrinių krumpliaračių dantys. Tai leidžia sliekinėms pavaroms veikti sklandžiau ir tyliau, palyginti su cilindrinėmis pavaromis. Spyruoklinės krumpliaračiai sukelia įtampą ir triukšmą dėl kieto sukibimo ir negali atlaikyti tokio pat sukimo momento kaip sraigtinės krumpliaračiai, nes susikišdami jų dantys patiria nedidelius smūgius.
„Okuma“ užpatentuota „Makaira“ atbulinės eigos sistema leidžia jaustis sklandžiau ir tyliau, neprilygstamai kitoms rinkoje esančioms ritėms. Dauguma rinkoje esančių ritių slepia savo neapdorotą pavarų kokybę dėl triukšmo ir vibracijos, kurią sukelia įsijungiančios ir spragtelėjusios atbulinės eigos pavaros. „Okuma Silent“ sistema savo sklandumu skiriasi nuo kitų 2 greičių ritės šioje pramonėje. Šią apsaugos nuo atbulinės eigos sistemą palaiko 12 taškų dvipusė antireversinė sistema. „Makaira“ sistema iš principo labai paprasta, tačiau našumas itin pažangus. Kai ritė sukasi į priekį, atbulinės eigos fiksatoriai atsidaro, kad būtų galima tyliai ir be trinties. Kai tik švaistiklis sustabdomas arba patraukiamas atgal, atbulinės eigos stabdymo fiksatoriai užsifiksuoja per kardaninio veleno varomą slankiklį. Šios anti-atbulinės eigos sistemos jėga priklauso ne tik nuo spyruoklės, kaip yra daugumos mūsų konkurentų ritėse. Slydimo funkcija nėra labai priklausoma nuo spyruoklių sistemos ir visų pirma yra valdoma judesiu pirmyn ir atgal, veikiant pavaros velenui meškeriotojo judesiu tuo metu, kai sukant švaistiklį.
CRC
Korozijai atspari danga sujungia Okuma patentuotą HDG-II pavarų sistemą, kuri, palyginti su standartinėmis pavaromis, pasižymi išskirtinėmis antikorozinėmis savybėmis, su Corrosion X HD danga ant visų vidinių ir išorinių dalių. CRC procesas iš tikrųjų prasiskverbia į metalą ir prilimpa prie jo, o tai labai padeda užtikrinti ilgalaikę apsaugą.Makaira Lever Drag Reel
modelo radio de giro rodamientos peso ( gramos ) recogido de línea de pesca ( cms ) capacidad de línea monofilamento ( diámetro en mm ) Freno Máximo @ al golpear con carretel libre Freno Máximo @ con carretel totalmente libre estilo de cuerpo
Two-Speed Lever Drag Reels
MK-8II 4.7:1 & 2.1:1 4BB + 1TB 685 85.1 & 38.1 0.37/320, 0.42/260, 0.48/195 12.3 kg 15.4 kg Topless
MK-10II 4.7:1 & 2.1:1 4BB + 1TB 740 85.1 & 38.1 0.37/420, 0.42/350, 0.48/260 12.3 kg 15.4 kg Topless
MK-15II 4.7:1 & 2.1:1 4BB + 1TB 780 85.1 & 38.1 0.42/500, 0.48/370, 0.55/280 12.3 kg 15.4 kg Topless
MK-16II 4.3:1 & 1.3:1 4BB + 1TB 1160 99.6 & 30.0 0.37/910, 0.42/795, 0.48/590 15.4 kg 21.7 kg Topless
MK-20II 3.8:1 & 1.7:1 4BB + 1TB 1298 100.1 & 44.5 0.48/800, 0.55/600, 0.60/480 16.8 kg 25.0 kg Topless
MK-30II 3.8:1 & 1.7:1 4BB + 1TB 1417 100.1 & 44.5 0.55/770, 0.60/640, 0.70/500 16.8 kg 25.0 kg Crossbar
MK-50II 3.2:1 & 1.3:1 4BB + 1TB 1741 96.0 & 38.9 0.55/910, 0.70/590, 0.90/360 27.2 kg 39.0 kg Topless
MK-50WII 3.2:1 & 1.3:1 4BB + 1TB 1843 96.0 & 38.9 0.70/820, 0.75/710, 0.90/510 27.2 kg 39.0 kg Crossbar
MK-80WII 3.1:1 & 1.2:1 6BB + 1TB 3289 116.1 & 52.9 0.90/910, 1.00/770, 1.12/600 32.1 kg 45.4 kg Crossbar
MK-130II 2.2:1 & 1.2:1 6BB + 1TB 4750 100.8 & 55.1 0.90/1450, 1.00/1170, 1.12/920 34.1 kg 45.4 kg Crossbar